Proces rejestracji konta w systemie przebiega w 5 krokach:
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego
- Weryfikacja adresu e-mail podanego podczas rejestracji
- Aktywacja konta – na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link, konto zostanie aktywowane i będziesz mógł zalogować się w systemie
- Weryfikacja zgłoszenia przez Organizatora
- Przyznanie/odmowa udzielenia akredytacji
Jesteś w
punkcie 1. Proszę wypełnić poniższy formularz i potwierdzić przyciskiem [ZAREJESTRUJ]. Na podany adres e-mail prześlemy wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu na link aktywacyjny Twoje konto zostanie aktywowane.
Jeżeli masz już konto w systemie zaloguj się tutaj.
Uwaga: na podany przez Państwa w rejestracji adres email zostanie wysłana informacja o poprawnym złożeniu zamówienia i dalsze instrukcje. Niektóre serwery mogą traktować automatycznie wysyłane wiadomości jako SPAM i umieszczać je w wydzielonym folderze programu pocztowego. Jeśli nie otrzymacie Państwo od nas wiadomości email, po zakończeniu zamówienia, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM oraz skasowanie oznaczenia spam z tej wiadomości.
Z wydrukowanym identyfikatorem należy kierować się do jednej z dwóch stref wejścia/wyjścia – oznaczonych zielonym prostokątem na Planie terenów TRAKO2023 i okazać dokument potwierdzający tożsamość.